Galactica - Дженсън Бътън



Home

Сайт меню
Нашата анкета
Оценете моя сайт
1. Отлично
2. Добър
3. Не е лош
4. Ужасен
5. Лош
Общо отговори: 41
Статистики


Общо онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0
Вход във форума
Часовник
Карта
Посетители
free counters


Времето

Времето във Варна



Дженсън Бътън



    Роден е на 19 януари 1980 г. във Фрум, графство Съмърсет, Англия, но понастоящем живее в Монако, което е практика при много други пилоти, заради данъчните облекчения, които предлага Кралството. Първият му досег до автомобилите е чрез картинга, когато той е едва 8-годишен. През цялото време на развитието му в моторните спортове до него неотлъчно е баща му, Джон Бътън.



1989~1997

    Със своите 20 години Дженсън Бътън се превръща в един от най-младите пилоти, които някога са взимали участие в състезание от Формула 1. Кариерата му, свързана с моторните спортове, започва едва от осемгодишна възраст, когато още в първото си състезание по картинг трябва да стартира от последно място, но изпреварва всички и в крайна сметка грабва победата.
    От този момент започва възходът в кариерата му, като следват четири доста успешни за Бътън години. Печели последователно British Cadet, British Open und British Junior TKM Kart Serie. През 1995 година печали и италианския шампионат ICA, но става и най-младият вице-шампион във Формула А. Бътън продължава да се занимава с картинг до 1998 година, когато се мести в британската и европейската Формула Форд.





1998

    Като пилот на "Haywood Racing" Бътън печели титлата в британската надпревара, а в европейската Формула Форд достига до второто място. През същата година е победител и във фестивала Формула Форд.




1999

    През 1999 година става трети в британската Формула 3.




2000

    По това време Франк Уилямс, който е недоволен от своя пилот Алекс Занарди, решава, че младият Бътън притежава изключителен потенциал и му предлага договор, според който да се състезава заедно с Ралф Шумахер за тима. През дебютния си сезон британецът печели 12 точки и се нарежда на осмо място в крайното класиране.




2001

    Веднага след изтичането на договора му с Уилямс, Бътън преминава в Бенетон, където има тежка година с кола, която в този момент се намира в процес на развитие. През целия сезон Джейсън и отборът му се намират на задните места в класирането.




2002

    През 2002 година, въпреки подобренията на болида и 15-те спечелени точки, на Бътън все още му липсва влизане в тройката.  В края на сезона се нарежда на 7-мо място в класирането сред пилотите.




2003

    В началото на 2003 г. Бътън е изместен от Алонсо в тима на Рено и той преминава в БАР Хонда. В началото той и съотборникът му в тима Жак Вилньов имат известни търкания и през целия сезон журналистите търсят някакъв скандал между тях. Като цяло, годината протича доста позитивно за него. През целия сезон той се представя много постоянно, и завършва с едно силно четвърто място в Япония и девето място в крайното класиране.




2004

    Спокойно може да се каже, че сезон 2004 е истинският триумф на Бътън до момента. Той се нарежда на трето място в класирането при пилотите, а БАР Хонда е втори при конструкторите, като отстъпва единствено на Ферари. Междувременно се разгаря истинска война между БАР и БМВ-Уилямс, който спорят за правата на Бътън. От Уилямс обявяват, че Бътън има подписан договор с тях, следва ожесточена борба между двата тима, като в крайна сметка от БАР успяват да задържат британския пилот.




2005

    Надеждите, че сезон 2005 ще протече по същия начин като предходния, бързо са забравени. В първите три състезания от годината Бътън не успява да вземе точка, а в следващите три тимът получава забрана да стартира. Бътън обаче не се оставя лошото начало да го отчая и от състезанието за Гран при на Франция до края на сезона влиза в зоната на точките. Приключва сезона на девето място в класирането при пилотите, като успява два пъти да се качи на почетната стълбичка.




2006

    БАР е купен от Хонда и британецът подписва договор за новия сезон 2006 след като се откупува от вече подписания договор с Уилямс. С решението на този проблем, Бътън се представя на ниво през сезона, като накрая завършва на шесто място в генералното класиране. В състезанието за Гранд при на Унгария, британецът най-после записва дълго чаканата си първа победа.




2007

    Бътън започва сезон 2007 с големи надежди за битка за челните места. Годината обаче се оказва изключителна тежка за целия тим на Хонда. Състезанията са много разочароващи за Бътън и той не успява да вземе нито една точка в първите седем кръга. Едва във Франция британецът се класира на осмо място и с една точка открива сметката си за сезон 2007. Следващата точка идва в Италия, където Бътън записва ново осмо място. Върхът на сезона за него идва на състезанието в Китай, където се класира на пето място и взима четири точки. Така с общо 6 точки в актива си Бътън остава едва 14-и в крайното класиране при пилотите.




2008

    Бътън остава с Хонда и през 2008 година, но сезонът отново е много слаб. RA108 изостава ужасно много, а Дженсън все повече губи мотивация, докато Барикело повежда в резултата пред съотборника си. 6-то място в Испания е единственото по-добро постижение на британеца през сезона и той остава 18-ти в класирането при пилотите.




2009

    Сезон 2009 завинаги ще изглежда като приказка за Дженсън Бътън. След като на 6 март 2009 става ясно, че Хонда ще се казва Браун GP, тимът от Бракли има на разположение седмица или две за тестове. Това обаче явно не бе проблем, защото още тогава скоростта на болида започва да изпъква на фона на другите претенденти. Още в Австралия Бътън печели пол-позишън и изумява всички на следващия ден с победата си. Следват още пет победи от шест състезания. Единствено съотборникът му Рубенс Барикело може да го достигне на скорост. Конкурентите на Браун обаче не спят и развиват постоянно болидите си. След Гранд при на Великобритания, формата на Бътън започва да спада и британецът изостава в класирането. Последвалите едва два подиума от десет състезания предизвикват вълна от критики по адрес на Дженсън. Въпреки това, голямата преднина, която има от първата половина на сезона, му гарантира титлата. В Бракли идват две шокиращи новини. Първата е за закупуването на екипа от Мерцедес, а втората за напускането на Дженсън Бътън и преминаването му в Макларън. Според мнозина това е глупав ход, но за Бътън, това може би е единственият начин да покаже, че не колата, а той със свойте възможности е спечелил титлата предната година.




2010

    Първият сезон на Бътън в Макларън не се оказва особено успешен. Британецът има и силни изяви, като взима и две победи, но по никакъв начин не може да се каже, че представянето му е достойно за настоящ шампион. Дженсън има проблеми в квалификациите и не успява да се изяви като заплаха за лидерите в състезанията. В крайна сметка дава по-слаби резултати от своя съотборник Люис Хамилтън. Въпреки това, той запазва шансовете си за титлата до Гран при на Бразилия, когато губи и математическата възможност да запази шампионската си корона.




2011

    Мнозина смятат, че сезон 2011 е най-добрият в кариерата на Дженсън Бътън и това не е лишено от смисъл. Британецът започва с катастрофалните за Макларън предсезонни тестове. Минава през шестото място в Австралия и достигна до подиума в следващите състезания, благодарение на прогреса, който отборът му прави с развитието на болида.
    Следват две трети места в Испания и Монако преди да дойде "най-доброто състезание в кариерата ми", както той сам се изразява в Гранд при на Канада. Стартът е многократно отлаган заради сериозния дъжд. След пет спирания в бокса, преживяване на катастрофа с Фернандо Алонсо, в която спуква гума, се оказа на точното място в точния момент, когато към края Себастиан Фетел отваря един от завоите прекалено много и Дженсън успява да излезе на първа позиция.
    В следващите две състезания последва разочарование, след като в три старта отпадна два пъти, не по негова вина. Вместо да се подаде на негативните емоции обаче, Бътън продължава уверено напред и успехите не закъсняват. Дженсън отново е редовен посетител на подиума, като в Япония прибавя още една победа. Тогава вече става ясно, че Фетел е недостижим и борбата за титлата практически е невъзможна. Въпреки това, Дженсън трябва да постигне други две важни цели - второ място в класирането при пилотите и по-добро класиране от своя съотборник Люис Хамилтън. Бътън постига и двете и показа на всички скептици, че не е случаен пилот и може да се бори за втора титла в своята кариера. Освен това Дженсън става първият съотборник на Люис Хамилтън, който е успял да го победи в класирането.





2012

През 2012 година Бътън все още е пилот в Макларън Мерцедес, както и съотборникът му Люис Хамилтън. Сезонът започва с победа в Австралия за Дженсън, а в Китай се класира втори. Състезанието в Бахрейн не се развива по план, и няколко обиколки преди краят Бътън се прибира в бокса без практическата възможност да вземе точка.




Търси
Календар
«  Декември 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив на записите
Приятели на сайта
  • ovo.bg - Създай своят безплатен уеб сайт
  • Старт БГ
  • Гювеч БГ
  • Синоптик БГ
  • БГ торент тракери
  • Zamunda.net
  • ArenaBG.com
  • P2PBG.com
  • Elit-BG.com
  • AbsoluteTorrents.com
  • TrackrBG.com
  • Avatar-BG.com
  • AveTorrents.com
  • AxelBG.net
  • Energy-Torrent.com
  • Topavanta.com
  • Masters-TB.com
  • Torrent-Team.net
  • DeepSeek.net
  • LinkSeed.net
  • PowerShare-BG.com
  • Account-Co.net
  • UTeam-BG.net
  • Zamunda-BG.org
  • Чужди тракери
  • The Pirate Bay
  • Mininova
  • Bt Junkie
  • Extra Torrent
  • TorrentZ
  • IsoHunt
  • Only Torrents
  • Вестници
  • Топ Новини
  • Вести
  • 24 Часа
  • Труд
  • Стандарт
  • Новинар
  • Сега
  • Народно дело
  • Афера
  • Днес БГ
  • Днес +
  • BG TIME MK
  • Клюки
  • Би Нюз
  • Дарик Нюз
  • B2B Нюз
  • Фокус
  • Нюз БГ
  • Актуално
  • Разкрития
  • Дневник
  • Новините днес
  • Онлайн ТВ БГ
  • БНТ1
  • БТВ
  • Нова ТВ
  • ТВ7
  • Ринг БГ
  • VTV
  • Черно море
  • Онлайн Радио с Winamp
  • Витоша
  • Радио 1
  • N-JOY
  • Eнерджи
  • The Voice
  • Сити
  • Радио 999
  • Веселина
  • Вероника
  • Фолк Радио
  • Обяви

    Безплатна реклама
    Реклама
    galactica.ovo.bg © 2010 - 2016Сайтът е създаден в системата .


    Безплатна реклама



    BGtop Test your Internet connection speed at Speedtest.net Авторские смайлы стиля КОЛОБОК

    R.G. HQCLUB - Любителски клуб на висококачествените филми. Свали филми - безплатно и без регистрация! Гласувай за нас в Sait1

    Author’s emoticons KOLOBOK-Style

    galactica.ovo.bg © 2010 - 2011 | Design: Kuto | e-mall galactica.ovo@abv.bg
    Zamunda.net | Wikipedia

    Онлайн потребители:


    Внимание!

    Нито един от файловете в домейна не се хоства на сървъра на ovo.bg. Всички линкове са огледални, предоставени от потребителите чрез p2p-технологията за свободна обмяна на файлове в интернет. Екипа на сайта, ползвателят на домена и собственника на хостинга не носят никъква отговорност за материалите качени в сайта, тъй като те са предоставени от потребители в други сайтове. Ако притежавате авторски права върху ителектуална собственност линкната на сайта, моля свържете се с нас на galactica.ovo@abv.bg и ние ще направим всичко възможно да Ви помогнем.