Galactica - Марк Уебър



Home

Сайт меню
Нашата анкета
Оценете моя сайт
1. Отлично
2. Добър
3. Не е лош
4. Ужасен
5. Лош
Общо отговори: 41
Статистики


Общо онлайн: 1
Гости: 1
Потребители: 0
Вход във форума
Часовник
Карта
Посетители
free counters


Времето

Времето във Варна



Марк Уебър



Марк Алън Уебър е австралийски пилот от Формула 1. Роден е на 27 август 1976 в Куинбейн, Нов Южен Уелс в Австралия. Живее в Бъкингамшър, Англия. Висок е 184 см. и тежи 74 кг.




Кариера

    Уебър е на 18 години, когато напуска Австралия, след като се е състезавал в състезания по картинг, а после и в австралийската Формула Форд.

1994~1996

През 1995 година се класира на трето място във фестивала Формула Форд, което спомага и за преминаването му в британската Формула Форд през 1996 година. Уебър остава втори в надпреварата, а през 1996 година убедително печели фестивала Формула Форд.






1997

    След успеха си в британската Формула Форд австралиецът продължава развитието си в британската Формула 3, където приключва сезона на четвърто място. Така след добрите си изяви в британските надпревари логично Уебър е забелязан от спортния директор на Мерцедес Норберт Хауг, който го кани да прави тестове с отбора на "Мерцедес" AMG. Тестовете се увенчават с голям успех и той подисва договор с тима.





1998

    От 1998 година Марк се състезава в отбора на "Мерцедес Джуниър Тийм", заедно с Бернд Шнайдер в шампионата FIA GT. През сезона дуото Уебър/Шнайдер печели общо пет победи от десет състезания, титлата обаче е спечелена от съотборниците им Клаус Лудвиг и Рикардо Зонта.





1999

    През 1999 година Уебър става широко известен на състезанието "24 часа на Льо Ман", когато претърпява два сериозни инцидента, като при единия автомобилът му се обръща и се приземява на таван. Въпреки, че до края на годината няма възможност да се състезава, Уебър прави всичко възможно да се завърне максимално бързо.





2000

    През 2000 година благодарение на австралийските си спонсори той участва във Формула 3000. Още във второто състезание за годината - на "Силвърстоун", Уебър записва победа, като с този успех повежда в класирането при пилотите. В края на сезона той остава трети в генералното класиране. Добрите му резултати събуждат интереса на тима на Бенетон, като през септември 2000 година Уебър изкарва успешни тестове с отбора. След тях той подписва дългосрочен договор с Бенетон, според който през следващия сезон Уебър трябва да се състезава за тима на "Супер Нова" във Формула 3000 и едновременно с това да бъде официалният тест-пилот на Бенетон във Формула 1.





2001

    Така през 2001 година Уебър записва победи на "Имола", в Монако и на "Маникур" и завършва на второ място при пилотите във Формула 3000, като междувременно прави тестове за Бенетон и е със сериозен принос за възхода на тима в края на сезона.





2002

    През 2002 година австралиецът окончателно решава да премине във Формула 1, където се присъединява към тима на Минарди, където е съотборник с Алекс Йоонг (Малайзия). В първото си състезание пред родна публика той завършва на пето място и печели две точки. Въпреки добрия старт обаче Уебър не успява да спечели повече точки през този сезон. В състезанието в Монако обаче той се представя блестящо и привлича вниманието на шефовете на Ягуар, които го привличат в тима, за да се състезва заедно с Антонио Пицоня.





2003

    2003 бетонира репутацията му на изгряваща звезда. Постига трета позиция на стартовата решетка в Бразилия и Унгария и донася с 18 точки за отбора на Ягуар. В шампионата при пилотите се нарежда на достойната десета позиция.





2004

    Продължавайки в Ягуар и през 2004 година, нещата не протичат толкова добре за австралиеца. Въпреки недостатъчно надеждния болид Уебър се представя стабилно в голяма част от сезона, като в Малайзия стартира от второ място до Михаел Шумахер. Франк Уилямс проявява интерес към Уебър от дълго време, затова не е изненада новната, че от 2005 година той щеше да се състезава заедно с Ник Хайдфелд в БМВ-Уилямс.





2005

    2005 година обаче, Уебър не успява да направи големия си пробив. Въпреки добрите си времена в квалификациите, австралиецът така и не успява да вземе точки от много състезанията. Съотборникът му в БМВ Уилямс, Ник Хайдфелд се представя далеч по-постоянно, а в крайна сметка най-доброто класиране на Уебър за сезона е влизането в тройката в състезанието за Гран при на Монако. В края на сезона той се намира на десето място в клаисрането при пилотите.




2006

    През 2006 година Уебър остава в Уилямс, където трябва да се състезава заедно с младия талант Нико Розберг. Уебър най-после получва възможността да е водещият пилот в тима, но заради ненадеждния болид така и не успява да направи нещо запомнящо се. Въпреки борбата на Уилямс, Уебър обявява в средата на сезона, че през 2007 година ще се състезава за отбора на Ред Бул. Накрая на годината автралиецът остава едва на 14-о място.




2007

    С желанието да се намеси в борбата между големите от 2007 година, Уебър е част от отбора на Ред Бул. Тимът обаче се представя под очакванията и Уебър не успява да вземе точка в първите си шест състезания от сезона Все пак в Канада е много близо и завършва на девето място. Още на следващата надпревара обаче - на пистата "Индианаполис" в САЩ , австралиецът завършва на седмо място и открива точковата си сметка. Върхът на сезона идва в надпреварата за Гран при на Европа, където Уебър се качва на почетната стълбичка, след като финишира трети. В Белгия е третото състезание, което му носи точки - още две. С актив от 10 точки в края на сезона, Уебър остава 12-ти в крайното класиране при пилотите.




2008

    Уебър остава в Ред Бул и през 2008 година, където показва доста скорост и агресивно каране. Австралиецът доминира напълно над опитния си съотборник Дейвид Култард по пътя си към 11-то място в класирането и актив от 21 точки. Вече ветеран във Формула 1, Уебър е на път да стане втори пилот след като пилотът на Торо Росо Себастиан Фетел преминава в Ред Бул.
    Марк се възстановява от тежка контузия в рамото и счупен крак, след като бе блъснат със своето колело от джип в Австралия.
 




2009

    С различни скоби и пирони в крака си, Марк успява да започне годината без проблеми. В Китай той завършва втори зад съотборника си Фетел, а в Германия, Марк печели и първата си победа след 125 старта във Формула 1. За съжаление, той отпада рано от борбата за титлата, но успява да смае всички отново в Бразилия с втората си победа. Уебър завършва четвърти в крайното класиране и това довежда до задържането му в Милтън Кийнс.




2010
    Сезон 2010 започва добре за Марк. Ред Бул бе доминиращият отбор на пистата, и единственият конкурент който той имаше в по-голямата част от сезона бе съотборникът му Фетел. Борбата между двамата ескалира до открита вражда след като в Турция двамата се сблъскват в борбата си за първото място.
    След това, Марк взима победата в Гран при на Великобритания и се обявява открито за втори пилот в тима. Шефовете в Ред Бул са длъжни официално да признаят равенството на двамата си пилоти. Това се отразява добре на Марк и австралиеца започна да печели състезание след състезание водейки в класиранията. Австралиецът прави и страховите катастрофа във Валенсия, като болидът му полита във въздуха.
    За съжаление Марк не успява да се пребори с Алонсо и Фетел в Абу Даби. Стратегията му се оказва грешна и титлата отива в неговия съотборник. Въпреки това, Марк се надява на още един силен сезон преди договорът му с Ред Бул да изтече в края на 2011 година. Ако успее да отнеме титлата на своя съотборник, това наистина ще бъде един запомнящ се сезон.





2011

    След изключителният сезон 2010, Уебър логично остава за още една година в Ред Бул с надеждата да спечели най-накрая титлата, която му се изплъзва от ръцете през изминалата година. Въпреки това, очакванията на австралиеца се сблъскват с действителността. Той има проблеми с колата от самото начало и е далеч от звездната си форма през изминалия сезон. Неговият съотборник Фетел бързо акумулира голяма разлика, и Марк остава извън сметките за титлата много рано.
    Въпреки неувреното си поведение и трудностите, които има с новите гуми на Пирели, Марк успява да донесе три пол-позишъна за Ред Бул. За съжаление той не успява да превърне нито един от тях в победа. Всъщност единственият път, когато се чува австралийският химн, е в последния старт в Бразилия, когато мнозина се усъмниха, че лидерът в състезанието Себастиан Фетел е подарил победата на своя съотборник.





2012

Марк стартира за пореден път новия сезон с екипа на Ред Бул, но тази година той трябва да покаже дали има още сили, за да се бори със Себастиан Фетел, защото още един подобен сезон би довел до края на неговата кариера във Ф1. Кандидати за мястото му има в изобилие, затова напрежението за австралиеца ще е по-голямо от всякога.






Търси
Календар
«  Декември 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив на записите
Приятели на сайта
  • ovo.bg - Създай своят безплатен уеб сайт
  • Старт БГ
  • Гювеч БГ
  • Синоптик БГ
  • БГ торент тракери
  • Zamunda.net
  • ArenaBG.com
  • P2PBG.com
  • Elit-BG.com
  • AbsoluteTorrents.com
  • TrackrBG.com
  • Avatar-BG.com
  • AveTorrents.com
  • AxelBG.net
  • Energy-Torrent.com
  • Topavanta.com
  • Masters-TB.com
  • Torrent-Team.net
  • DeepSeek.net
  • LinkSeed.net
  • PowerShare-BG.com
  • Account-Co.net
  • UTeam-BG.net
  • Zamunda-BG.org
  • Чужди тракери
  • The Pirate Bay
  • Mininova
  • Bt Junkie
  • Extra Torrent
  • TorrentZ
  • IsoHunt
  • Only Torrents
  • Вестници
  • Топ Новини
  • Вести
  • 24 Часа
  • Труд
  • Стандарт
  • Новинар
  • Сега
  • Народно дело
  • Афера
  • Днес БГ
  • Днес +
  • BG TIME MK
  • Клюки
  • Би Нюз
  • Дарик Нюз
  • B2B Нюз
  • Фокус
  • Нюз БГ
  • Актуално
  • Разкрития
  • Дневник
  • Новините днес
  • Онлайн ТВ БГ
  • БНТ1
  • БТВ
  • Нова ТВ
  • ТВ7
  • Ринг БГ
  • VTV
  • Черно море
  • Онлайн Радио с Winamp
  • Витоша
  • Радио 1
  • N-JOY
  • Eнерджи
  • The Voice
  • Сити
  • Радио 999
  • Веселина
  • Вероника
  • Фолк Радио
  • Обяви

    Безплатна реклама
    Реклама
    galactica.ovo.bg © 2010 - 2016Сайтът е създаден в системата .


    Безплатна реклама



    BGtop Test your Internet connection speed at Speedtest.net Авторские смайлы стиля КОЛОБОК

    R.G. HQCLUB - Любителски клуб на висококачествените филми. Свали филми - безплатно и без регистрация! Гласувай за нас в Sait1

    Author’s emoticons KOLOBOK-Style

    galactica.ovo.bg © 2010 - 2011 | Design: Kuto | e-mall galactica.ovo@abv.bg
    Zamunda.net | Wikipedia

    Онлайн потребители:


    Внимание!

    Нито един от файловете в домейна не се хоства на сървъра на ovo.bg. Всички линкове са огледални, предоставени от потребителите чрез p2p-технологията за свободна обмяна на файлове в интернет. Екипа на сайта, ползвателят на домена и собственника на хостинга не носят никъква отговорност за материалите качени в сайта, тъй като те са предоставени от потребители в други сайтове. Ако притежавате авторски права върху ителектуална собственност линкната на сайта, моля свържете се с нас на galactica.ovo@abv.bg и ние ще направим всичко възможно да Ви помогнем.